loading...
Alone cs
Sir.Amir بازدید : 3377 جمعه 06 شهریور 1394 نظرات (4)

به جرات میتوان گفت، این کانتر، یکی از بهترین نسخه های کانتر استریک است.توصیه میکنم حتما این نسخه را امتحان کنید.

برای دریافت توضیحات و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این ورژن کانتر نان استیم (Non Steam ) میباشد و قابل استفاده به صورت آنلاین و آفلاین ( با بات )  میباشد .

این بازی نیاز به هیچ گونه پچ کرک و یا آپدیت نمیباشد .

برخی دیگر از ویژگی های این ورژن :

– پشتیبانی از پرتکل ۴۸ و ۴۷

– قابلیت بازی به همراه استیم ( آموزش و دانلود استیم  کلیک کنید  )

– پشتیبانی در ویندوز های XP, VISTA, Win7 & Win8

-قابل استفاده از طریق لن ( مخصوص گیم نت ها )

– قابلیت ذخیره بیش از ۱۰,۰۰۰ سرور

– دارای جدید ترین نسخه Zbots

– فونت های مختلف

– منوی گرافیکی زیبا

– آیکن اختصاصی کانتر Red & black

–  دارای بهترین فایل کانفیگ (Config.cfg)

– آهنگ منوی استارت (Game StartUp Song)

-Gu i ورژن ۴ (بهترین رنگ بندی )

– اسکین HLTV (سریع عوض شدن تفگ ها )

– جدید ترین مپ ها

حذف شده ها در این ورژن :

– بعضی فایل های .dll

– بازی Half-Life

-بنر لود شدن

 

 

 نکته مهم :هرگونه کانتر استریک که بر روی ویندوز دارید پاک کنید و سپس این کانتر را نصب نمایید.

بنده به شخصه از این کانتر استفاده میکنم، پس تست شده و جواب داده است

 پسورد فایل: alone-cs.ir

دانلود از پیکوفایل

در صورتی خراب بودن لینک دانلود ، در قسمت نظرات ، اطلاع دهید تا لینک اصلاح شود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط NOOB در تاریخ 1394/06/19 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

salam
in countero shoma ba kodom sxe baz mikonid?
man ba sxe 15.3 fix 5 baz mikonam vaghti vared bazi mishe sxe bazi ro mibande dar zemn in counter ba geraphic nvidia moshkel dasht bad ke ono remov kardam ba intel ham bezor bala miad yani dah bar ke bazi ro mizanam taze bazi ejra mishe ? shomaha az in moshkelat nadarin? chi kar konam???
پاسخ : این کانتر رو من الان استفاده میکنم با Sxe Injected 15.3 fix 9 و مشکلی هم ندارم.
من دقیقا همین نسخه ای که خودم نصب کردم رو آپلود کردم و براتون گذاشتم
البته از هر 10 نفر یک نفر این نسخه از کانتر رو میتونه بدون مشکل بازی کنه و هنوز دلیل مشخصی برای اجرا نشدن و مشکلات مربوط به Sxe پیدا نکردم.هنوز نمیدونم مشکلش چیه

این نظر توسط lolo در تاریخ 1394/05/09 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

اره کلا هنگ می کنه :|
پاسخ : من که باهاش مشکلی ندارم ، البته اینو بگم Sxe من نسخه قدیمیه .
شاید با نسخه جدید کار نمیکنه

این نظر توسط lolo در تاریخ 1394/05/07 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

عالیه ولی یه سوال هم استیم هم نان استیم؟!من استیم دارم هر چه تلاشش کردم با سرور های استیم نمیشه بازی کرد:|کلا لود نمیشن:
پاسخ : هنگ میکنه میاد بیرون ؟

این نظر توسط MR MF در تاریخ 1394/05/07 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

dada az bazi chn ta image ham bezar شکلک
پاسخ : باشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 200
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 1,071
  • بازدید سال : 12,619
  • بازدید کلی : 643,213