loading...
Alone cs
Sir.Amir بازدید : 3601 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (1)

آموزش :

-کانفیگ ها را در آدرس زیر کپی کنید:

C:/Program Files/Counter-Strike 1.6/cstrike

-وارد بازی شوید و در کنسول(~) این دستور را وارد کنید:

Exec archi.cfg

 

حال وارد سرور مورد نظر شوید و بازی کنید

 نکته : از هرگونه ویرایش کانفیگ خودداری کنید زیرا با ویرایش ، قدرت کانفیگ از بین می رود.

 پسورد فایل: alone-cs.ir

 

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از پیکوفایل    دانلود از پرشین گیگ

در صورتی خراب بودن لینک دانلود ، در قسمت نظرات ، اطلاع دهید تا لینک اصلاح شود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط BztK در تاریخ 1395/05/01 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت مدیران محترم سایت
بنده بهروز هستم در حال ساخت یک کانفیگ از خودم
هستم Private به صورت
و میخواستم این کانفیگ رو در سایت شما قرار بدم
به صورت رایگان و مخصوص
البته خیلی ها میگن من سی اف جی هامو خودم
درست نمیکنم و از سی اف جی های اینو اون کپی میکنم
و در جواب باید بگم که من شاید فقط بعضی از کد های آلیاس
جهانی رو کپی کنم تو سی اف جیم چون اونا اختصاصی سازندش هست و جهانیه
مثلا ultimate vecs made by jere یا .....
که معمولا
توی txt
هوشنو نوشته که
سازندش کی بوده و .....
ولی من سی اف جی هامو خودم درست میکنم و
Private میکنمش (اختصاصی خودم)
و حتی Edit
....
یا حتی گلچین که اصلا این کار رو نمیکنم :|
حالا از این بحث خارج بشم
هنوز VitaminDarK.CFG
آماده نشده
میخواستم هر وقت درست شد بهتون لینک بدم و .....با سپاس فراوان از ادمین سایت و دوستان قدیمی خودم
Amir Dark و Mehdi Dark شکلک
BztK [ Im Not A Copier :| I Copy The Alias Codes
چون کد های آلیاس سازنده داره
و اقلب سازنده های خارجی هم همین کار رو میکنن ......
من چیزی کپی نمیکنم
پاسخ : سلام بهروز جان.
بله آشنایی داریم با جنابعالی
در صورتی که در کانفیگی که مینویسید در کنار آدرس سایت خودتون ، سایت ما هم قرار بدید که حالت اختصاصی پیدا کنه، مشکلی نداره و ما میتونیم تو این زمینه همکاری داشته باشیم
سپاس از شما
Sir.Amir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 200
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 355
  • بازدید ماه : 1,069
  • بازدید سال : 12,617
  • بازدید کلی : 643,211